مسابقات شهرستانی جهرم با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام رسول نیک سرشت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم گفت: همزمان با چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در جهرم، اسامی نفرات برتر این مسابقات اعلام شد.

حجت الاسلام رسول نیک سرشت افزود: این مسابقات با حضور 300 نفر از خواهران و برادران برگزار شد که 17 نفر از خواهران و 9 نفر از برادران بعنوان نفرات برتر در این مسابقات معرفی شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته های ترتیل، قرائت، دعاخوانی، اذان وحفظ جزء و کل و حفظ 10، 15، 5 و بیست جزء برگزار شد که از هر رشته دو نفر به مرحله مسابقات استانی راه یافتند.

حجت الاسلام رسول نیک سرشت با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری دارالتحفیظ امام هادی (ع) برگزار شد، بیان کرد: در رشته قرائت زهرا رمضانیان و فاطمه رحمانیان به ترتیب مقام اول و دوم، در رشته ترتیل انسیه حریری مقام اول و کبری نظری مقام دوم و در رشته حفظ کل سعیده پیک رایگان و فاطمه قائدی به ترتیب مقام اول و دوم و همچنین عطیه حمایت خواه در رشته حفظ 20 جزء رتبه اول و در 10 جزء عاطفه شکوری و مرضیه السادات حق خواه به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات در رشته حفظ 15 جزء سعیده کارگرفر مقام اول و فاطمه قنبر نژاد مقام دوم را کسب کردند، تصریح کرد:  فرزانه قناعت، فاطمه جنتی و نجمه محمدی در رشته حفظ پنج جزء به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

نیک سرشت اظهار کرد: همچنین در رشته دعاخوانی سوسن خواجه پور و مرضیه نیک فر اول و سوم شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم تصریح کرد: در رشته قرائت حسین صیادی مقام اول ، در رشته ترتیل مقام اول زین العابدین محمدی، سید رضا پیلتن با کسب مقام اول در رشته حفظ 20جزء ، توفیق تمیر حفظ 15 جزء ، محمد مهدی اکبریان  و علیرضا سلیمان نیا در رشته حفظ 10جزء مقام اول را کسب کردند.

نیک سرشت افزود: همچنین آقایان عبدالعلی نصیری در رشته حفظ 5 جزء رتبه دوم ، محسن ذاکری  و حمیدرضا قناعتیان در رشته دعا خوانی به رتبه اول و دوم دست یافتند و علی محمدی و محمدحسین زارعیان در رشته اذان مقام اول و دوم را کسب کردند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار