بانوی محجبه از توهین زن آمریکایی به خودش فیلمبرداری کرد +فیلم

یک بانوی محجبه هنگامی که دید زن آمریکایی به اعتقاداتش توهین می‌کند و الفاظ رکیکی به کار می‌برد دوربین گوشی‌اش را روشن کرد و از او فیلم گرفت.

زن محجبهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن آمریکایی وقتی بانوی مسلمان و محجبه‌ای را در فروشگاه دید شروع کرد به توهین کردن و الفاظ رکیکی را علیه او به کار برد. بانوی محجبه وقتی دید توهین او ادامه دارد بدون اینکه زن آمریکایی متوجه شود دوربین گوشی‌اش را روشن کرد و از او فیلم گرفت.
 
در ویدئوی کوتاهی که او ضبط کرده نشان داده می‌شود که زن آمریکایی به حجابش گیر می‌دهد و از او می‌پرسد چرا مثل آدم‌های دیگر لباس نمی‌پوشد؟ و می‌گوید امیدوار است به زودی از آمریکا اخراجش کنند. بانوی مسلمان در جواب او می‌گوید اما من در آمریکا متولد شده‌ام. که با این پاسخ مواجه می‌شود: "دیگر اوباما رئیس جمهور نیست، شاید الآن در زندان باشد. دیگر در کشورمان مسلمان نداریم".
 
گفته می‌‌شود این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با استقبال زیادی روبرو شده و بیش از 3 میلیون بازدید داشته است. 
 
طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، طی یک سال اخیر احساسات ضد اسلام و مسلمانان در آمریکا سه برابر شده است که سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و طرح ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور در افزایش این آمار بی‌تأثیر نبوده است.
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوبه دوربینشو نگرفت بشکنه
آخرین اخبار