وزیر ورزش و جوانان گفت: در عرصه ورزش میزبان ۶۶ رویداد ورزشی بین‌المللی بودیم که این یک دستاورد بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود سلطانی‌فر در نشست صمیمی با جامعه ورزش و سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل اظهار داشت: امروز ایران به همت و برکتی که مردم ورزش‌دوست و استاندار اردبیل انجام داده‌اند میزبانی بسیار خوبی در والیبال قهرمانی امیدهای آسیا داشته‌ایم.

وی افزود: در عرصه ورزش میزبان 66 رویداد ورزشی بین‌المللی بودیم که این یک دستاورد بزرگ برای ما محسوب می‌شود و این موضوع در عرصه کشور بسیار مفید و موثر بوده است که امیدواریم از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه نهادهای بین‌المللی رویکرد تعاملی بسیار مثبت و تاثیرگذار با ما داشته‌اند که در چند ماه گذشته خوشبختانه دستاوردهای خوبی داشتیم و علاوه بر میزبانی‌های بین‌المللی می‌توان به پیروزی‌های بسیار خوبی در همه عرصه‌های بین‌المللی به آن اشاره کرد.

سلطانی‌فر بیان کرد: باید گفت که حال ورزش کشور حال بسیار خوبی است و خوشبختانه علاوه بر المپیک ریو و پارالمپیک که بیشترین سهمیه حضور ورزشکاران را داشتیم و در مدال‌گیری هم در جایگاه دوم دوره‌های حضورمان هستیم.

وی با اشاره به این‌که کاروان ورزشی ایران در بخش زنان و مردان کارنامه بسیار روشنی داشته است، تصریح کرد: اعتبارات بخش جوانان کل کشور در سال 92 در حدود 6 میلیارد تومان بود که در سال 96 به 400 میلیارد تومان رسیدهو این موضوع آینده‌ خوبی را برای کشور پیش‌بینی می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: ورزش استان‌ها هم شرایط خوبی دارد و بنده به فدراسیون‌های ورزشی تاکید داشتم که مسابقات بین‌المللی در استان‌ها برگزار شود که این امر سبب بالا رفتن سطح ورزش استان می‌شود و انگیزه جوانان را در امر ورزش بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.