پیروز خواه معتقد است واترپلوی ایران در بازی های کشورهای اسلامی در جایگاه اول و یا در جایگاه دوم قرار می گیرد.

علی پیروزخواه کاپیتان تیم ملی واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیش از آغاز مسابقات کشورهای اسلامی گفت: از سوم فروردین تمرینات خود را در 2 نوبت صبح و ظهر پیگیری کردیم و حتی در ایام عید و تعطیلات نیز تمرینات را ادامه دادیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.  
 
پیروزخواه درباره حریفان ایران در بازی های کشورهای اسلامی تصریح کرد: آذربایجان از مزایای میزبانی برخوردار است. سه سال پیش در فیناتراپی موفق شدیم آذربایجان را شکست دهیم اما رویارویی دیگری با این تیم نداشته ایم. درباره مدال گیری نیز باید بگویم هیچ چیز مشخص نیست اما خودم معتقدم در جایگاه اول یا دوم قرار می گیریم.  
 
کاپیتان تیم ملی واترپلو درباره ترکیب فعلی تیم ملی اظهار داشت: هر مربی ترکیب تیم را با نظر خود تعیین می کند. چیریچ تا به حال با این ترکیب نتیجه گرفته است. از قدیم گفته اند هر سلامی خداحافظی دارد. وقتی یک بازیکن نمی داند چه زمانی خداحافظی کند مربی او را کنار می گذارد.  
 
پیروزخواه افزود: تیم جوان و سرعتی است و هدفش بازی های آسیایی است. باید بر روی این جوانان سرمایه گذاری شود و رها نشوند. ضمن این که لازم است برای کسب تجربه با تیم های مختلف بازی کنیم و تمرین مداوم داشته باشیم. قبل از بازی های آسیایی ژاپن اردوهای خوبی در صربستان و یک اردوی مشترک با گرجستان در تهران داشتیم که نتایج مطلوب آن را در ژاپن مشاهده کردیم. در بازی رده بندی نیز تنها به دلیل کمبود تجربه در ضربات پنالتی بازی را به چین واگذار کردیم.
 
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار