رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشورمان گفت: چنان چه ورزشکاری عکس های نامتعارف اش را در فضای مجازی منتشر کند، با وی برخورد جدی خواهد شد.

ناصر پور علی فرد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تصمیم این فدراسیون در برخورد جدی با ورزشکارانی که عکس های نامتعارف در فضای مجازی منتشر می‌کنند، اظهار داشت: بارها بر روی این موضوع تاکید کرده ایم چنان چه ورزشکاری خدای نکرده عکس های نامتعارف اش را در فضای مجازی منتشر کند، طبق آئین نامه انضباطی با وی برخورد جدی خواهد شد. ما حتی به ورزشکاران ملی پوش هم اطلاع داده ایم که حضور در شبکه های اجتماعی بد نیست ولی باید از قراردادن عکس های زشت و زننده خود خودداری کنند.
 
وی تصریح کرد:خوشبختانه مسئولان فدراسیون و ارکان نظارتی ما پس از برگزاری جلسات متعدد و رسیدن به یک خرد جمعی تصمیم گرفتند برخوردها را شدیدتر کنند تا دیگر هیچ ورزشکاری عکس های زشت منتشر نکند تا اتفاق تلخی که برای دو ورزشکار خانم رخ داد بار دیگر تکرار نشود.
 
پور علی فرد در مورد برنامه ریزی برای ورزشکاران نوجوان و جوانان کشورمان خاطر نشان کرد: با توجه به سنگینی رشته پرورش اندام و آسیب های جبران ناپذیر آن ما تیم نوجوانان و جوانان نداریم تنها ورزشکاران بالای 23 سال به اردوی تیم ملی راه می یابند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار