مدیرکل کمیته امداد ایلام از ایجاد یک هزار و 200 شغل پایدار برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

یک هزار و 200 شغل پایدار برای نیازمندان ایلام ایجاد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد ایلام از ایجاد یک هزار و 200 شغل پایدار برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد وگفت:این تعداد مددجو با دریافت تسهیلات از این نهاد موفق به ایجاد مشاغل در زمینه های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی، دامداری و غیره شده اند.

رضایی افزود: این نهاد در هفت ماهه سال جاری برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش 250 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: این اعتبار از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های این استان، اعتبارات قرض‌الحسنه کمیته امداد و نیز منابع اشتغال پایدار تامین و در قالب وام به مددجویان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال با اجرای طرح های اشتغالزایی مددجویان 95 خانوار از مددجویان زیر پوشش به خودکفایی رسیده و از چتر حمایتی این نهاد خارج شدند.

رضایی با ذکر اینکه اعتبار اشتغال مددجویان ایلام امسال دو و نیم برابر نسبت به پارسال افزایش یافته است،گفت: مبلغ اعتبار اشتغالزایی امسال یک هزار و 240 میلیارد ریال بوده که رشد قابل توجهی نسبت به پارسال داشته است.

وی پیش بینی کرد با این اعتبار تا پایان امسال در مجموع زمینه اشتغالزایی پنج و 300 شغل برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی و شهری این استان فراهم شود.

انتهای پیام/با

ایجاد یک هزار و 200 شغل پایدار برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.