در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا 18نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز،در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا هشت  نفر کشته وده نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، در تیراندازی در شهر  هیوستون در ایالت تگزاس یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر مریدیان در ایالت می سی سی پی یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر مسا در آریزونا یک زخمی برجاگذاشت.

در تیراندازی در شهر ساوث بلیوت در ایالت ایلینوی یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر اکسنارد در کالیفرنیا یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر بیرمنگام در آلاباما یک نفر کشته شد،تیراندازی در شهر بروکلین در ایالت نیویورک یک کشته برجاگذاشت،در تیراندازی درشهر دیکاتور در الاباما یک نفر کشته شد.

تیراندازی در شهر لگزینگتون در ایالت کنتاکی یک کشته برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر دس مونیس در آیووا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر فارمویل در کارولینای شمالی یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر ماونت پلیژنت در کارولینای شمالی کشته شد،تیراندازی در شهر ویلینگ در ویرجینیای غربی یک کشته برجاگذاشت.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار