مدیرکل صدا و سیمای مرکز اذربایجان شرقی توجه به جذابیت و محتوای برنامه سازی مناسبت های ویژه را از اولویتهای رسانه ملی خواند.

توجه رسانه ملی بر جذابیت و محتوای برنامه سازی مناسبت های ویژهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ لطیفی امروز در نشست اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد ، روزجهانی قدس و 7 تیر و اصحاب رسانه در تبریز با اشاره به اهمیت مناسبت های پیش رو و لزوم پرداخت ویژه و بهتر به این مناسبت ها، از اصحاب رسانه خواست در این زمینه مشاور فکری و کمکی رسانه ملی باشند.
مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد ، روزجهانی قدس و 7 تیر در آذربایجان شرقی دوری از جناح بازی و حرکت در مسیر اهداف انقلاب ، جریان سازی مطبوعات و صدا وسیما و نیز همکاری بهتر دستگاههای مختلف برای رفع مشکلات برنامه سازی را از دیگر ضروریات و خواسته های این کمیته عنوان کرد.
در این نشست  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز ، با اشاره به این که بزرگداشت 14 و 15 خرداد، بزرگداشت اندیشه ها و اهداف یک رهبری بی بدیل و مرجعیت دینی است افزود : باید سعی کنیم این مراسم باشکوه تر و متفاوت تر از مجالس دیگر برگزار شود.
حجت الاسلام تقی زاده افزود : بازخوانی اندیشه ها و آرمان های  امام ، معرفی امام به عنوان یکی از محورهای افزایش وحدت، تامل در ولایت فقیه، تحلیل حضور پرشور مردم در استقبال و بدرقه امام ، توجه ویژه به نقش 15 خرداد و شهدای آن در پیروزی انقلاب و توجه به روز قدس و برگزاری باشکوهتر آن به عنوان مسئله اسلام نه حماس ، از رویکردهای اصلی درباره این مناسبت هاست.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.