تاکنون 772 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در همایش رونق تولید و صادرات استان سمنان گفت : تاکنون 772 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان از هزار و 803 واحد تولیدی معرفی شده به بانک‌های استان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید به میزان چهار هزار و 245 میلیارد ریال شدند و بر اساس اعلام مسوولان، تا کنون 76 درصد از اشتغال پیش بینی شده در واحدهای دریافت کننده این تسهیلات در استان سمنان محقق شده است.

وی با اشاره به این که برای اولین بار در کشور نهاد توسعه ای به منظور پیوند تولید استان به بازارهای بین المللی در سمنان ایجاد می شود، تصریح کرد: تنوع و مشکلات بازاریابی مهمترین مشکل صادرات در استان سمنان است.

اسودی افزود : با تشکیل نهاد توسعه ای صادرات در استان سمنان تمام مشکلات و مسائل صادراتی استان بررسی و واحدهای تولیدی صنعتی ، معدنی و تجاری منتخب، عضو باشگاه تولیدکنندگان و صادرکنندگان می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مهمترین کشورهای هدف صادرات استان در سال 95، عراق، افغانستان، کره، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان، تانزانیا، ارمنستان، چین و تایوان بوده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.