کرمانشاه؛

موفقیت دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور و رشد ۵ پله‌ای در امتحانات

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از موفقیت دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور سراسری و رشد ۵ پله‌ای مدارس استان در امتحانات خبر داد.

سلیمان محبی امروز سه شنبه در همایش پیشرفت تحصیلی مدارس غیر دولتی که در محل سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: آنچه در هر کشوری ارزش بالایی دارد سرمایه انسانی است و اگر خوب دقت کنید همه سرمایه ها وابسته به سرمایه انسانی است.
وی افزود: آنچه در دنیا گرانبها بوده اندیشه، فکر و خلاقیت انسان ها است و فکر و خلاقیت آدمی در دنیا با ارزش تر از هر چیز دیگری است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: حتی در دنیای صنعت کارخانه‌ها هم در مقابل فکر و اندیشه آدمی بی اهمیت است و افرادی که تخصص دارند امروزه سرمایه های هر کشورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در استان ما استعدادهای خلاق زیاد است و در کنکور سال ۹۵ تعداد ۳۲۶ نفر از دانش آموزان ما رتبه زیر۳۰۰۰ کسب کردند که بی سابقه بوده است
وی افزود: در امتحانات نهایی نیز مدارس ما رشد پنج پله ای داشته که جای خوشحالیست و با تلاش شما می‌تواند از این بهتر باشد.
محبی ضمن تقدیر از مدیران، معلمان و موسسان مدارس، آینده کشور را در دست دانش‌آموزان دانست و گفت: ما توقع بیشتر از این مسوولین داریم و امیدوارم مدارس با رقابتی کار کردن، سازنده باشند و امکانات و برنامه ها را به روز در معرض دید بگذارند.
  در پایان این همایش از ۱۸۰ نفر از برترین ها شامل ۱۳ دانش آموز برتر، ۳۲ معلم برتر، ۲۷ نفر از مدارس برتر در رشته های مختلف در سطح استان و ۶ نفر از کارکنان سه ناحیه آموزش و پرورش تقدیر شد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار