۲۴ نفر از مدد جویان برگزیده مسابقات قرآنی کمیته امداد مازندران برای شرکت در مسابقات قرآنی مرداد ماه امسال به مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به افراد و خانواده های تحت حمایت از فعالیت های کمیته امداد است ، گفت: ۲۴ نفر از برادران و خواهران مددجوی کمیته امداد استان مرداد ماه امسال به مشهد مقدس اعزام می شوند تا در مرحله کشوری شرکت کنند.

وی افزود: این مسابقات قرآنی در جشنواره مسابقات قرآنی با عنوان یادواره شهدای مقاومت در رشته های حفظ ، قرائت، ترتیل، ترجمه و مفاهیم قرآنی،اذان و مقالات قرآنی برای مددجویان در سه مقطع سنی زیر 12سال، 12تا 18سال و بالای 18سال برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: مسابقات قرآنی با هدف توسعه و ترویج علوم ومعارف قرآنی ، تقویت انس با قرآن کریم در جامعه هدف، ارتقا فرهنگ تمسک به قرآن و اهل بیت، شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در سطح شهرستان ها در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و نفرات برتر مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه یافتند افزود: نفرات برتر مرحله استانی در مرداد ماه امسال به مسابقات کشوری که در مشهد مقدس برگزار می شود ، اعزام می شوند.

وی گفت : 800 نفر از بانوان تحت حمایت این نهاد در مسابقه طرح قرآن در خانه شرکت کردند، و طرح قرآن درخانه از 15مهر ماه سال گذشته آغاز و تا 14 دی ماه امسال ادامه دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه طرح قرآن درخانه در 14مرحله برگزار می شود، افزود: انس و الفت خانواده های مددجو با قرآن کریم و ارتقاء سطح فرهنگی و عقیدتی آنان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

عالیشاه گفت : در پایان دوره به افراد شرکت کننده در طرح قرآن در خانه گواهینامه اعطا می شود.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار