دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: کسب سهمیه مسابقات جهانی موفقیت بزرگی برای تیم امیدهای ایران بود و حالا منتظر درخشش آن‌ها در مسابقات جهانی هستم.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، گفت: سهمیه مسابقات جهانی از جمله اهداف تیم ملی امید بود که خوشبختانه محقق شد. امیدوارم این تیم در رقابت‌های جهانی هم خوش بدرخشد. من این پیروزی و موفقیت را به بازیکنان ایران تبریک می‌گویم.

وی درخصوص میزبانی اردبیل از این مسابقات، گفت: اردبیلی ها سنگ تمام گذاشتند. شاید در ابتدا که میزبانی را به اردبیل دادیم کمی استرس داشتیم، اما روز اول که مسابقات شروع شد سرمان را بالا گرفتیم و به خود بالیدیم که چنین مسئولان و مردم زحمت‌کشی داریم.

افشاردوست خاطرنشان کرد: مسئولان استانی هر چه در توانشان بود برای برگزاری آبرومند این تورنمنت انجام دادند. درمورد هواداران هم واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم که حق مطلب ادا شود. آنها هر روز با انرژی و هیجان به سالن آمدند و از تیم ایران حمایت کردند. امیدوارم آنها از عملکرد تیم ایران راضی بوده باشند.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: یک بار دیگر باید تاکید کنم که در اردبیل همه چیز استاندارد و عالی بود. من به عنوان دبیر فدراسیون والیبال ایران هیچ نقطه ضعفی در برگزاری این مسابقات ندیدم و امیدوارم این شرایط کمک کند تا در سال های آینده بازهم بتوانیم در اردبیل میزبان تورنمنت‌های مهم و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.