نماینده مردم شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تضمین کننده بقای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدحمزه امینی نماینده مردم شهرستان های هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای فرهنگی شهرستان هشترود گفت: برگزاری پرشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم، نظام را در برابر تمامی توطئه های دشمنان بیمه و دسیسه های آنها را خنثی می کند.  
 
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه اعتماد مردم شکل گرفته و مادامی که آرای مردم صیانت شود این اعتماد برقرار خواهد بود.  
 
وی همچنین به نبود فرهنگسرا در شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: ایجاد فرهنگسرا با توجه به ظرفیت های فرهنگی منطقه، یکی از ضرورت های فرهنگی است.  
 
حمزه زاده گفت: نبود فرهنگسرا یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی هنرمندان و فرهنگ دوستان منطقه است ضمن اینکه رفع مشکلات فرهنگی می تواند به رفع مشکلات اقتصادی نیز کمک کند.  
 
حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز پایه و اساس جمهوری اسلامی را آرای مردم عنوان کرد و گفت: رای مردم جنبه نمایشی نداشته بلکه نظام اسلامی و قانون اساسی بر پایه همین آرا استوار است.  
 
وی افزود: همه باید در بر گزاری انتخابات سالم و پرشور و حضور حداکثری تلاش کنند زیرا دشمنان از حضور مردم در صحنه های انقلابی همواره در هراس هستند.  
 
امام جمعه هشترود گفت: در بحث اجرایی انتخابات نیز نباید سلیقه ای باشد و افراد منصف در هیات های اجرایی حضور داشته باشند.  
 
حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این جلسه ثبت ملی آیین برداشت گندم در این شهرستان را خواستار شد و گفت: طبق روال سال های گذشته، آئین شکرگذاری گندم در هشترود برگزار خواهد شد.  
 
وی افزود: امسال جشنواره عکس برداشت گندم نیز به صورت کشوری و تحت عنوان 'ساقه های طلایی' در هشترود برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.