نعمت زاده:

هنوز با کلاس جهانی تولید خودرو فاصله زیادی داریم/ مردم از کیفیت پایین قطعات ناراضی هستند

وزیر صنعت گفت: صنعت خودرو باید به طراحی و مهندسی، تحقیق و فناوری های جدید توجه داشته باشد و به نظر من اگر 500 نفر در واحد R&D ایران خودرو کار کنند بازهم کم است.

وزیر صنعت معدن تجارت: هنوز با کلاس جهانی تولید خودرو فاصله زیادی داریم/ بیشتر نارضایتی مردم از خودروهای داخلی به خاطر پایین بودن کیفیت قطعات استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا نعمت زاده در حاشیه آیین امضای قرارداد تفاهم نامه ده جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلت فرم محصولات جدید ایران خودرو گفت: صنعت خودرو، صنایع هوایی، صنعت دریایی و نفت وپتروشیمی نمی توانند تنها در اشل ملی بگنجند و باید در اشل های جهانی قرار گرفته و کلاس جهانی پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: در صنعت خودروسازی به سمت جهانی شدن حرکت می کنیم اما هنوز فاصله زیادی با کلاس جهانی تولید خودرو داریم و امیدواریم حرکتی که شروع شده و با رفتارهای بهتر بین المللی و اتکا به توانمندی ها د اخلی در جهت به روز کردن صنعت خودرو موثر باشد.

نعمت زاده تصریح کرد: صنعت خودرو باید به طراحی و مهندسی، تحقیق و فناوری های جدید توجه داشته باشد و به نظر من اگر 500 نفر در واحدR&D ایران خودرو کار کنند بازهم کم است.

وی در رابطه با همکاری بین صنعت و دانشگاه تصریح کرد: چه اشکالی دارد که همه دانشجویان از کارت سبز ورود به صنایع استفاده کنند و اگر دانشجو یک سال دوره آموزش در صنایع را نگذارند نتواند مدرک تحصیلی خود را دریافت کند.

وزیر صنعت اذعان داشت: صنعت خودرو یک صنعت جهانی است و نمی تواند فقط در مرزهای داخلی کشور قرار بگیرد و باید حتما به صادرات در آینده بهای بیشتری بدهیم.

وی در پایان تصریح کرد: بیشتر شکایت مردم از کیفیت خودروهای داخلی به دلیل پایین بودن کیفیت قطعات خودرو است و به قطعه سازان توصیه می کنم د رجهت ارتقا کیفیت قطعات تولید خود تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
چهار سال چرخ صنعت فلج شده
آخرین اخبار