مدیر عامل آب و فاضلاب استان از تکمیل پروژه ایستگاه امام سجاد با در نظر گرفتن کیفیت و ارتقای پمپاژ و اطمینان در آبرسانی به سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سیدعلی لدنی نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: رفع شکستگی ۷۸۰۰ مورد شبکه توزیع آب در استان در طی چند سال اخیر انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمدافزود: رفع شکستگی ۱۱۵۵۰ مورد انشعاب و ۱۵۰ مورد خط انتقال در چند سال اخیر محقق شده است.

لدنی نژاد از تکمیل اینترانت استانی خبر داد و تصریح کرد: راه اندازی سیستم اتوماسیون مکاتبات اداری در سطح استان، راه اندازی سیستم حضور و غیاب یکپارچه در سطح استان و راه اندازی سیستم مالی یکپارچه در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در سه سال و نیم اخیر است.

وی افزود: تهیه تجهیزات رایانه ای برای کلیه ادارات تابعه انجام شده است و پورتال جدید شرکت راه اندازی شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان از تکمیل پروژه ایستگاه امام سجاد با در نظر گرفتن کیفیت و ارتقای پمپاژ و اطمینان در آبرسانی به سطح شهر خبر داد.

لندی نژاد گفت: در راستای افزایش راندمان انرژی مهندسی مجدد در ایستگاه ها صورت گرفته است.

لدنی نژاد تصریح کرده: تله متری و تله کنترل شهرهای باشت، لنده، چرام و دیشموک راه اندازی شده است.

وی افزود: تله متری شهر یاسوج با درنظر گرفتن حداقل هزینه ها و افزایش راندمان آبرسانی به مشترکین تکمیل شده است.

لدنی نژاد اظهار کرد : نصب فشار سنج در سطح شهر یاسوج و آنالیز نتایج و نصب شیرهای فشار شکن در سطح شهر در راستای کنترل فشار آب وافزایش راندمان آبرسانی به مردم محقق شده است.

لدنی نژاد بیان داشت: ۴۸ الکتروموتور نیز تعویض شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.