دبیر هیئت دو و میدانی استان گفت: ۴ دونده از استان همدان در فهرست نهایی تیم ملی نوجوانان ایران اعزامی به مسابقات آسیایی قرار گرفتند.

4 دو‌نده نوجوان و یک مربی همدانی در راه مسابقات آسیاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعود بنوان با بیان این که امروز فهرست 21 نفره تیم ملی دو و میدانی نوجوان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از سوی فدراسیون دو و میدانی اعلام شد اظهار داشت: در این فهرست 4 دونده نوجوان همدانی حضور دارند.

وی افزود: محمد حاصلی، سیدامیر زمان‌پور و آرمین شاه‌ملکی در بخش پسران و مریم خوش‌نیت در بخش دختران دو و میدانی‌کاران همدانی اعزامی به این مسابقات هستند.

بنوان با اشاره به این که مربیانی هم از 9 استان‌ کشور تیم ملی نوجوانان را در این مسابقات همراهی می‌کنند گفت: از استان همدان مهدی محمدی مربی مطرح دو و میدانی همدان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می‌یابد.

دبیر هیئت دو و میدانی همدان خاطرنشان کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از 30 اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

هیئت دو و میدانی همدان که در سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان هیئت برتر در بخش ورزش قهرمانی انتخاب شده بود فعالیت مناسبی در بخش استعدادیابی و تیم‌های پایه استان داشته است.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.