امید عالیشاه با اظهارات وزیر ورزش و جوانان می تواند خدمت سربازی اش را در پرسپولیس بگذراند مدیر کل منابع انسانی نیرو های مسلح اعتقاد دیگری دارد.

سردار کمالی قول وزیر ورزش و جوانان را منتفی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسعود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز گذشته مدعی شد که بازیکنان سرباز می توانند در همه تیمهای لیگ برتری خدمت کنند و همین موضوع روزنه های امید را در دل عالیشاه زنده کرد. 

گفته می شود اظهارات وزیر ورزش و جوانان باعث شده که عالیشاه در تهران به دنبال خانه بگردد تا در فصل آینده در پرسپولیس بازی کند. 

موضوع خدمت سربازی بازیکنان در همه تیمهای لیگ برتری بهانه ای شد تا نظر سردار کمالی مدیر منابع انسانی نیروهای مسلح را جویا شویم. 

سردار کمالی درباره این مطلب گفت: اطلاعی درباره اظهارات وزیر ورزش و جوانان ندارم اما قانون سربازی برای بازیکنان هنوز تغییر نکرده و همانند گذشته باید در تیمهای نظامی خدمت کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: تا زمانی که از اظهارات سلطانی فر آگاه نباشم امکان صحبت درباره موضوع گذراندن خدمت سربازی بازیکنان در همه تیمها را ندارم. 

کمالی درباره وضعیت عالیشاه و نوراللهی بیان کرد: همانطور که در روزهای گذشته بیان کردم امیدوارم محرومیت تراکتور سازی برطرف شود و این تیم بتواند از این دو بازیکن سرباز استفاده کند. در غیر این صورت این دو بازیکن باید در یکی از تیمهای نظامی از جمله فجرشهید سپاسی یا ملوان خدمت سربازی خود را بگذرانند. 

مدیر کل منابع انسانی نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: از جزئیات زمان خدمت سربازی نوراللهی خبر ندارم و مدت باقی مانده خدمت سربازی این بازیکن در پرونده اش مشخص است. 

به هر حال باید دید قانون خدمت سربازی به عالیشاه این اجازه را می دهد که به تیم پرسپولیس بازگردد. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار