به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ کریم نصرالهی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت:در هشت ماهه سال جاری 12 هزار و 655 مورد تماس با سامانه 197 برقرار شد که از این تعداد پنج هزار و 993 مورد آن قابل رسیدگی ، چهار هزار و 376 مورد پاسخگویی و راهنمایی و 2 هزار و 290 مورد نیز در حوزه انتظامی نبوده که به نهادهای مربوطه ارجاع داده شده است.
نصرالهی افزود: همچنین در این مدت تعداد یک هزار و 582 مورد انتقاد صورت گرفت که سهم 26 درصدی از کل پیام ها را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد:این سامانه با حفظ امانت داری درخواست های مردمی، به عنوان یکی از رده های نظارتی نیروی انتظامی و با نهادینه ساختن شعار خود مبنی بر مردم پلیس ما باشند، خدمات مضاعف خود را برای خدمتگزاری به مردم در چهار حوزه انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تشویق دسته بندی و مورد بررسی قرار می دهد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تعداد شکایت در سال جاری 24 مورد بوده که سهم کمتر از یک درصد را از کل پیام های قابل رسیدگی به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/با