عملیات روکش آسفالت جاده بافق-یزد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : این محور یکی از محورهای پرتردد استان یزد است و به طور میانگین روزانه هزار و نهصد و شصت دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگين در این محور تردد دارد.

  زاده رحمانی با بیان اینکه۶۰ درصد از ترددها متعلق به وسایل نقلیه سنگین است عنوان کرد: به همین علت نیاز است تا روکش آسفالت قدیم جاده بافق - یزد انجام و برای اولين بار از الياف ژئوگريد در آن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه روکش محور بافق به یزد تا مسجد ابوالفضل  (ع) با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده است تصریح کرد: مسافت این طول مسیر  ۳۰ کیلومتر است .

وی همچنین با بیان اینکه با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده اي، روكش نيمه دوم بلوار خروجی بافق و ميدان غدير انجام شده است خاطر نشان کرد : استفاده  از الیاف ژئوگریددر اين محور باعث می شود تا بتوان ماندگاری ۴۰ درصد  آسفالت را تضمین کرد.

زاده رحمانی گفت: برای اولین بار از این تکنولوژی جهت افزایش طول عمر مسیر و بالا بردن این طرح انجام می گیرد

 فرماندار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از مجموع ۴۳ کیلومتر باقیمانده ۱۷ کیلومتر از محور در ایام الله دهه فجر زیر بار ترافیک رفته‌است یادآور شد : از ۲۶ کیلومتر باقیمانده ۶ کیلومتر تحویل سازمان همياری شهرداری ها است که در یک ماه آینده روکش آن شروع و آسفالت ۴ کیلومتر ديگر مسير تثبيت شده از سمت بافق  نيز آغاز شده است.

فرماندار بافق با بیان اینکه کار عمده خاکریزی  و پرکردن طرفين پل ها با سرعت در پیچ رجب و پا اسدی انجام می شود عنوان کرد: قرارداد پل رودخانه شور با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان منعقد و پیمانکار نیز تجهیز کارگاه کرده و دو هفته است كه کار ساخت آن شروع شده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.