سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی همچنان بر هماهنگی، وحدت و حرکت با برنامه اصولگرایان در انتخابات تاکید کرد.

اقدام دولت در اجرای سند ۲۰۳۰ جرم محسوب می‌شود/ تاکید فراکسیون نمایندگان ولایی بر هماهنگی اصولگرایان در انتخاباتسید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی که صبح امروز (19 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه، ابتدا موضوع سند 2030 که متاسفانه با یک اقدام پنهان کارانه در آموزش و پرورش به اجرا گذاشته شده، مطرح شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای حاجی بابایی نیز توضیح داد که طبق برنامه ششم توسعه، اجرای هر نوع سند و برنامه‌ای به غیر از سند تحول آموزش و پرورش ممنوع شده و دولت و وزارت آموزش و پرورش علی رغم ممنوعیت قانونی، اقدام به اجرای سند 2030 کرده است که این اقدام جرم محسوب می‌شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه این جلسه موضوعاتی پیرامون انتخابات، رقابت نامزدها، شرایط آن‌ها، سفرهای استانی کاندیداها به استان‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی ستادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نقوی حسینی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی همچنان بر هماهنگی، وحدت و حرکت با برنامه اصولگرایان در انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
مردم از نمایندگان خود انتظار دارند با لائیکها برخورد محکم شود واز غوغاسالری آنها نترسید.
آخرین اخبار