مسئول عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان از امدادرسانی به 6 هزارو 777 آسیب‌دیده در حوادث رخ داده از ابتدای سال 96 تاکنون خبر داد.

امدادرسانی به بیش از 6 هزار آسیب دیده در حوادث استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ موسیوند اظهار داشت: از ابتدای فروردین تاکنون یک مورد حادثه در برف و کولاک، 6 مورد حادثه جاده‌ای، 8 مورد حادثه کوهستانی و 6 مورد حوادث شهری در استان همدان رخ داده است.

وی افزود: همچنین در این مدت یک مورد رانش زمین، یک حادثه کارگاهی و صنعتی، یک مورد حادثه آبگرفتگی و سیل رخ داده و 41 مورد خدمات حضوری توسط نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر استان انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوادث برف و کولاک 105  نفر، حوادث جاده‌ای 444 نفر، کوهستان 11 نفر و در آبگرفتگی و سیل 3 نفر مصدوم شدند.

موسیوند با اشاره به اینکه در این حوادث 72 نفر نجات یافته و 5988 نفر اسکان داده شده است، بیان کرد: در عملیات هوایی نیز 2 سورت پرواز امدادرسانی در این مدت صورت گرفته که در این عملیات‌ها یک نفر حادثه‌دیده به مرکز درمانی منتقل شد.

مسئول عملیات امداد و نجات هلال احمر استان همدان مجموع تیم‌های عملیاتی اعزام شده را 140 تیم دانست و عنوان کرد: 511 نیروی عملیاتی از ابتدای سال تا کنون در عملیات‌های امداد و نجات شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون یک مورد عملیات اطفای حریق در استان صورت گرفته است، افزود: 16 مورد عملیات رهاسازی در این مدت توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان صورت گرفته است.

موسیوند خاطرنشان کرد: میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای 12 دقیقه و 46 ثانیه و میانگین زمان حضور در صحنه حوادث جاده‌ای 8 دقیقه و 16 ثانیه بوده است.

انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.