مراسم جشن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم در شهرستان نایین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین آقابابایی مدیر آموزش و پرورش نایین در این مراسم در سخنانی به بیان شخصیت شهید مطهری ، نقش و جایگاه معلم همچنین تأثیر گذاری آن در تربیت نسل آینده ساز مملکت پرداخت.
 
وی گفت :امروز افتخار می کنیم کسانی که در جامعه دست اندرکارهستند  دست ساخته و دستاورد معلمان و آموزش و پرورش هستند و این نشان دهنده نقش و اهمیت آموزش و پرورش در سازندگی جامعه است.
 
آقابابایی در ادامه افزود:  در بین عزیزان بزرگ حوزوی کمتر شخصیتی می توانیم پیدا کنیم که مانند شهید مطهری مسائل اسلام را به خوبی ودرستی برای نسل جوان ما تبیین کرده باشد.
 
وی اضافه کرد : کتاب های بزرگی را استاد مطهری تدوین و منتشر کرده که  یکی از بهترین و موثرترین کتابهایی که توسط آن  تالیف شده  اسلام و نیاز زمانی است .
مدیرآموزش و پرورش نایین استاد مطهری را شخصیتی که  براساس رسالت و تعهد دینی را متناسب با نیازهای زمانی و مقتضیات روز بررسی کرد.
 
وی در ادامه ضمن تشکر از  تلاشگران عرصه علم گفت : خداوند بزرگ را شاکرم با وجود همکاران خدوم و زحمتکش و همت آنها در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری وتحقق شعار اقتصاد مقاومتی با حداقل امکانات و داشته ها قدم برداشتیم.
 
آقابابایی تصریح کرد : همواره در حد بضاعت و توان توانسته ایم در راستای رشد و اعتدای کیفیت آموزشی و پرورشی ، بهبود جایگاه و کرامت معلم قدم برداریم .
 
وی از مهمترین فعالیت های آموزش و پرورش را تغییر مدیریتی در جهت بهبود کیفیت آموزشی و ارتقاء فرهنگیان دانست .
 
مدیر آموزش و پرورش در خصوص تغییرمدیریتی مدارس افزود : هدف تنها بهبود کیفیت آموزشی بود چرا که ما  این مسئله را در وجود خود تبیین و ساختارشکنی کنیم.
 
وی خطاب به مدیران بیان داشت : در بعضی از مسائل ، خود شروع کننده اصلاحات بود و مطمئن باشیم مسئولین استانی و کشوری قطعا به ما می پیوندند.
 
آقابابایی در پایان  به کسب رتبه ممتاز در بحث هدایت تحصیلی ، پیشرفت تحصیلی ، مسابقات فرهنگی و هنری ، رشد بالای 100 درصدی مسابقات استانی ، افتتاح دارالقرآن کریم درسال گذشته اشاره کرد.
 
گفتنی است دراین مراسم  از 41 معلم نمونه در رده های مدرسه ، منطقه و استانی  تجلیل و قدردانی شد . اجرای گروه سرود ، نمایش سنتی رقص چوب از جمله برنامه هایی بود که توسط آموزش و پرورش شهرستان نایین در سالن امام خمینی (ره)  برگزار شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.