مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مانور امدادی و رژه خودرویی و موتوری نیروهای هلال احمر کرمان بمناسبت گرامی داشت هفته هلال احمر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی گنج کریمی گفت: این مانور به منظور نمایش توانمندی های این نهاد در حوادث و رویدادها در سطح شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر همیشه در تمام صحنه ها حضور به موقع دارند ،افزود : یکی از برجستگی های امدادگران و نجاتگران هلال احمر قدرت تصمیم گیری و چابکی آن هاست.

گنج کریمی گفت : برگزاری کلاس های آموزشی، بازآموزی و مانورهای امدادی مختلف جهت این عزیزان بسیار مهم و ضروری است.

محمد حیدری پور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در حاشیه برگزاری مانور امدادی و رژه خودرویی بیان کرد: در این مانور نجات فرد گرفتار از ارتفاع با بسکت و ایجاد کارگاه و تیرول، شناسایی و رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار توسط تیم آنست ، حمل و انتقال مصدوم و صعود و فرود امدادگران به نمایش گذاشته شد.

وی افزود : در این مانور 50 نفر از پرسنل کادر و نجاتگران جمعیت توانمندی های عملیاتی و خودرویی خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

گفتنی است رژه خودرویی از پایگاه امدادی جنوبشرق آغاز شد و با عبور از بلوار جمهوری و چها راه امام جمعه در محل ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر خاتمه یافت.
انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.