سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما با منشا به توافقات لازم دست یافته ایم و کار انتقال این بازیکن به پرسپولیس تقریباً به پایان رسیده است.

علی اکبر طاهری در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص پیروزی چهار بر دو تیم پرسپولیس برابر الوحده امارات اظهار کرد: من از همه هواداران و خبرنگاران تشکر می‌کنم تیم ما امروز با حمایت آنها توانست به مرحله بعد صعود کند، وزیر ورزش و جوانان نیز برد ارزشمند ما را تبریک گفت. امیدوارم مقابل تیم لخویا هم حمایت‌های آنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

وی در مورد آخرین وضعیت پیوستن منشا به تیم پرسپولیس گفت: ما با منشا به توافقات لازم دست یافته ایم  و کار انتقال این بازیکن به پرسپولیس تقریباً به پایان رسیده است.

طاهری در خصوص شایعه ممنوع الخروج بودن برانکو و چند بازیکن پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مالیات عنوان کرد: من این موضوع را تکذیب می کنم و نمی دانم این‌ شایعات از کجا درآمده است امیدوارم برخی از رسانه‌ها به چنین شایعاتی دامن نزنند.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اعضای تیم پرسپولیس در روزهای آینده پاداش ویژه دریافت می کنند یا خیر، گفت: پاداشی را برای اعضای تیم در نظر گرفته ایم، همچنین درصدی از مطالبات تیم را نیز پرداخت کرده‌ایم.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار