شرکت هواپیماسازی ایرباس برای حل مشکلات فنی هواپیمای حمل و نقل نظامی مدل ای 400 ام به دوازده تا 18 ماه دیگر زمان نیاز دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه ، بنابر یافته های گزارش محرمانه وزارت دفاع آلمان، مشکلات فنی که شرکت هواپیماسازی ایرباس با آن مواجه است احتمالا مانع از آن می شود که هواپیمای حمل و نقل نظامی مدل ای 400‌ام عملیاتی شود.

به علاوه در این گزارش آمده است این شرکت هواپیماسازی برای حل مشکلات فنی این مدل هواپیما مانند ظرفیت حمل چتربازها، در چارچوب مذکرات جدیدی که با هفت کشور عضو ناتو صورت گرفته است، احتمالا به 12 تا 18 ماه زمان اضافی نیاز دارد.

سخنگوی شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد روند حل مشکلات هواپیمای مدل ای 400‌ام طی دوازده ماه گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

این در حالی است که تام اندرس Tom Enders مدیر اجرایی  گروه ایرباس ماه گذشته اعلام کرده بود این گروه امیدوار است از کشورهای اروپایی مشتری هواپیمای ای 400 ام کمک مالی دریافت کند تا بتواند مشکلات مربوط به این هواپیما را بر طرف کند.

در گزارش محرمانه وزارت دفاع آلمان آمده است گروه ایرباس با توجه به کسری بودجه و درخواست های پیش بینی شده مرتبط با جریمه های دیر کرد، سرمایه گذاری های لازم در این زمینه را انجام نخواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار