رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: ماموریت اصلی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از بازارهای محلی و منطقه در حوزه اکوسیستم است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد صدیقی دامغانی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مراسم افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۳۰ شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: مشارکت مؤثر در توسعه سامانه ملی نوآوری و طراحی و پیاده‌سازی نخستین پارک صنعت و ایجاد سامانه پارک دانشگاهی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بوده است.  
 
وی ادامه داد: مشارکت در فرایند برنامه‌ریزی دانشگاه تهران، مشارکت در احداث شهر دانش، توسعه و تقویت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران از دیگر اقدامات این پارک به شمار می‌رود.
 
رییس پارک علم فناوری دانشگاه تهران افزود: از مأموریت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران این است که در ایجاد یک اکوسیستم کامل نوآوری از دانشگاه‌ها تا بازارهای محلی، ملی و منطقه‌ای حمایت کنیم.
 
صدیقی گفت: با ایجاد برنامه رویش، از ایده‌های فناورانه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد و اعضای هیأت علمی دانشگاه حمایت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.