مایش سفیران سلامت دانش آموزی به مناسبت هفته سلامت و هفته گرامیداشت مقام معلم با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان دیلم برگزار شد.

برگزاری همایش سفیران سلامت دانش‌آموزی در دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر آموزش و پرورش دیلم صبح دوشنبه در این آئین اظهار داشت: فعالیت‌های بسیار خوبی توسط سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس شهرستان انجام شده است که قابل تقدیر است.

عباس امید با تقدیر از تلاش های معلمان، بیان کرد: اجرای برنامه مدارس حامی سلامت و سفیران سلامت دانش‌آموزی نقطه قوت ارتقای سطح آگاهی و در نهایت سلامت دانش آموزان در مدارس است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز در خصوص تشکل  دانش‌آموزی سفیران سلامت اظهار داشت: محیط‌های آموزشی که گروه‌های هدف شامل کودکان، نوجوانان و جوانان را در خود جای داده است مکانی بسیار مناسب برای اجرای برنامه آموزش همسالان، از جمله سفیران سلامت در ارتقای سطح بهداشت و تندرستی دانش آموزان و در نهایت جامعه هستند و از این طریق آموزش‌های عمیق‌تری را می‌توانند کسب کنند.

محمود ذاکری اضافه کرد: سفیر سلامت پل ارتباطی مدرسه و خانواده است و می‌توانند در زمینه ایجاد فرهنگ سلامتی در مدرسه و خانواده خود  نقش اساسی داشته باشند.

در پایان همایش نیز رژه سفیران سلامت اجرا شد و لوح تقدیر که از سوی شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش تهیه شده بود به مدیران و مربیان بهداشتی مدارس دارای سفیر سلامت اهدا شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.