استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رفع دغدغه‌های فرهنگیان در زمینه‌های مختلف، گفت: عدم موفقیت مدارس غیرانتفاعی در زمینه کیفیت آموزش در استان بوشهر باید آسیب‌شناسی شود.

وضعیت آموزش مدارس غیرانتفاعی استان بوشهر آسیب‌شناسی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه بخش آموزش در استان بوشهر برنامه‌های خوبی داریم و طرح‌های متنوعی در دست اجرا است.

وی با اشاره به سابقه درخشان استان بوشهر در عرصه آموزش، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در شیوه‌های نوین آموزشی پیشتاز بوده است و امیدواریم در توسعه مدارس غیردولتی نیز شاهد اقدامات مناسب در استان باشیم.

استاندار بوشهر خواستار توجه به مدارس غیردولتی و مشارکت غیردولتی در مدارس شد و اضافه کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای خروج از مشکلات آموزشی کشور، استفاده از ظرفیت‌های مدارس غیرانتفاعی است.

وی با تاکید بر اینکه در توسعه مدارس غیردولتی باید مجوز به افراد توانمند داده شود، تصریح کرد: برای اینکه شاهد کیفیت بهتری در عرصه عرصه آموزشی باشیم باید مدارس غیرانتفاعی در استان توسعه یابد.

سالاری با اشاره به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان بوشهر و اختصاص ۱۲ درصد عوارض آلایندگی به دهیاری‌ها برای این طرح، بیان کرد: مدارس شبانه‌روزی توسعه یابد تا زمینه حضور دانش‌آموزان روستاهای فاقد مدرسه فراهم شود.

وی با تاکید بر اعطای زمین دولتی و تسهیلات بانکی برای کمک به آموزش  و پرورش، ادامه داد: عدم موفقیت مدارس غیرانتفاعی در زمینه کیفیت آموزش در استان بوشهر باید آسیب‌شناسی شود.

استاندار بوشهر خواستار ارائه امتیازات و تسهیلات مناسب به معلمان و فرهنگیان شد و اظهار داشت: همه باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های معلمان همکاری کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.