نویسنده کتاب «شهر آرمانی از منظر دین و دانش»گفت: کتاب «شهر آرمانی از منظر دین و دانش» فردا با حضور صاحبان اندیشه و قلم در تالار مهر حوزه هنری کرمانشاه رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی قبادی گفت: کتاب «شهر آرمانی از منظر دین و دانش» فردا با حضور صاحبان اندیشه و قلم در تالار مهر حوزه هنری کرمانشاه رونمایی می‌شود.

نویسنده کتاب «شهر آرمانی از منظر دین و دانش» ادامه داد: این اثر پژوهشی علمی کاربردی امکان سنجی تحقق شهر آرمانی از منظر دین و دانش است که در هشت فصل به بررسی تاریخی و علمی شهر آرمانی از دیدگاه فلاسفه، شهرسازان، معماران و هنرمندان می‌پردازد.

وی راه حل بسیاری از معضلات اجتماعی را تقویت باورهای مذهبی دانست و تصریح کرد: ترویج کتب مذهبی و لزوم اشاعه مباحث دینی و آموزه‌ای اسلامی در در بالا بردن سطح آگاهی مردم در جامعه بسیار موثر است.

قبادی با تاکید به توجه در راستای انجام پژوهش‌های کاربردی برای آگاهی‌بخشی آحاد جامعه، یادآور شد: انجام پژوهش‌های کاربردی اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، ارتقای فرهنگی و معرفت‌افزایی برای مردم و جامع را به همراه دارد.

این نویسنده توجه مسؤولان ذی‌ربط به فرهیختگان اهل قلم و نویسندگان در تالیف کتب، اجرای پژوهش و... را خواستار شد و اضافه کرد: شناسایی فرهیختگان و اهل قلم سبب فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت فرهنگی و تشویق و ترغیب نویسندگان می‌شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.