مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، برنامه‌های سوم خرداد ماه امسال با هدف نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، روحیه ایثار و شهادت طلبی و خودباوری دراستان برگزار می‌شود .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مراد حسنی گفت: دوم خرداد ماه که با عنوان "روز سلحشور، پایمردی و مدافعین حرم" نامگذاری شده برنامه‌های عمومی در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار "من انقلابیم" در طول چهار روز برنامه‌های گرامیداشت این روز برگزار می‌شود .

حسنی در ادامه گفت:دیدار  از 13 خانواده از خانواده‌های جانبازان و شهدای مرتبط با سوم خرداد ماه و شهدای مدافع حرم در استان در دوم خرداد ماه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در سوم خرداد ماه نیز که با عنوان "روز مقاومت، ایثار و پیروزی" نامگذاری شده است از پیشکسوتان و رزمندگان آن دوران تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کردستان ادامه داد: همچنین همزمان در ساعت 11 صبح زنگ "مقاومت" در سطح مدارس استان به صدا درخواهد آمد.

وی گفت: در چهارم خرداد ماه که با عنوان روز "دزفول، روز مقاومت و پایداری" نامگذاری شده است پایمردی مردم دزفول تبیین می‌شود.

حسنی بیان کرد: در پنجم خرداد ماه نیز که با عنوان " نقش ولایت و رهبری در پیروزی عملیات بیت المقدس" نامگذاری شده است، حضور نیروهای مسلح در نمازهای جمعه و سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه در نظر گرفته شده است که انجام می‌شود.

وی در پایان دیدار نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، برپایی دو ایستگاه صلواتی در میادین شهر سنندج و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی با عنوان سوم خرداد را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.