بر اساس آمار‌های جدید، مالیات‌دهی افراد فوق‌العاده ثروتمند ایالت کنتیکت آمریکا در سال 2016 نسبت به سال 2015، 45 درصد کاهش را تجربه کرده است.

در سال 2016، ثروتمندان ایالت کنتیکت آمریکا مالیات کمتری پرداخت کرده‌اند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، آمارهایی که روز یکشنبه در آمریکا منتشر شد نشان داد افراد فوق‌العاده ثروتمند در ایالت «کنتیکت» در سال 2016 در مقایسه با سال گذشته، مالیات کمتری پرداخت کردند.

بر اساس آمارهای جدید، مالیات بر درآمد 100 تن از ثروتمندترین افراد ساکن ایالت کنتیکت در سال 2016، در مقایسه با سال 2015 به میزان 45 درصد کاهش یافت. این رقم به معنای کاهش 200 میلیون دلاری درآمد این ایالت است.

«کوین سولیوان»، رئیس اداره خدمات درآمدهای ایالت کنتیکت، در این باره گفت: «زمانی که به 75 یا 50 ثروتمند ایالت می‌نگرید، با افرادی مواجه می شوید که اکنون در مقایسه با گذشته، ثروت کمتری دارند. این افراد به علل مختلف، یا (عمدا) درآمد کمتری را محقق می‌کنند یا درآمد آنها در مقایسه با گذشته کاهش یافته است.»

کاهش درآمدهای مالیاتی در ایالت کنتیکت، طی سالهای اخیر مشکلات زیادی را در تامین بودجه این ایالت به وجود آورده است. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، کسری بودجه این ایالت برای سال مالی جدید که از اول ژوئیه آغاز خواهد شد، از رقم یک میلیارد و 700 میلیون دلار به رقم دو میلیارد و 300 میلیون دلار افزایش یافته است. 

این کسری بودجه باعث شده است قانونگذاران و همچنین فرماندار ایالت کنتیکت، از احتمال کاهش گسترده خدمات اجتماعی سخن بگویند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار