اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، دینی و ورزشی در طرح اوقات فراغت آسمانی‌ها، نقش مهمی در راستای جذب جوانان به مساجد دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی صحرایی  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان در نشست اجرای طرح اوقات فراغت آسمانی‌هاستاد اوقات فراغت کانون‌های مساجد این شهرستان، عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری از مراکز مهم دینی و فرهنگی در ایوان به شمار می‌روند .

علی صحرایی اظهار کرد: ایوان با توجه به تعداد مساجد و استقبال اقشار مختلف به ‌ویژه نسل جوان از ظرفیت بالایی در راستای تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های مساجد قرار دارد .

صحرایی با بیان اینکه اوقات فراغت و غنی‌سازی آن ‌یکی از نیازهای مهم و درخور توجه جوانان و نوجوانان است، اضافه کرد: با توجه هجمه‌های فرهنگی دشمنان و جنگ نرم، لازم است که طرح اوقات فراغت با محور برنامه‌های دینی و اعتقادی و ایجاد پویایی در بین نسل جوان برگزار شود .

گفتنی است، در حال حاضر 17 کانون فرهنگی و هنری در  ایوان فعالیت دارد که در طول تابستان برنامه‌های ویژه‌ای در راستای انجام طرح اوقات فراغت ویژه اعضای کانون‌های مساجد با عنوان آسمانی‌ها انجام می‌دهند .


انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.