فیلم کوتاه هنرمند گراشی به هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کوتاه ایتالیا راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کوتاه ایتالیا از یکم تا هشتم جولای برابر با دهم تا هفدهم تیرماه در شهر تریسته ایتالیا برگزار می‌شود.

محدث افزود: در این دوره از جشنواره چهار هزار و ۳۱۸ فیلم کوتاه از ۱۲۳ کشور جهان ارسال شده که در نهایت ٩١ فیلم از جمله فیلم کوتاه هنرمند گراشی به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.

وی ادامه  داد: در این بخش آثاری می‌توانند شرکت داشته باشند که در سال ٢٠١٦ میلادی یک یا چند جایزه از جشنواره‌های بین المللی کسب کرده اند .
 
محدث اظهار داشت: فیلم کوتاه بیرون از این به کارگردانی کیوان محسنی تاکنون در بیش از ۲۰ جشنواره جهانی حضور داشته و در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز جایزه نوخو نیویورک را به دست آورده است .

وی بیان کرد: فیلم بیرون از این محصول شرکت ریتون فیلم است و امیرحسین غلامی و محمد پیرایش بازیگران آن هستند.

محدث گفت: همچنین طراح صحنه این فیلم داریوش آرمان مهر، فیلمبردار و تدوینگر آن کیوان محسنی و دستیار کارگردان محمدرضا آرمان مهراست.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: علاوه بر این در این جشنواره سه فیلم کوتاه دیگر ایرانی با نام‌های 'سکوت' به کارگردانی فرنوش صمدی و علی عسگری، فیلم کوتاه'قرمز' از آریو صفار زادگان و 'رد پوینت' به کارگردانی مطهره احمدپور نیز حضور دارند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.