بازارچه دائمی صنایع دستی استان با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و جمعی از مسئولان استان کلنگ زنی شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با توجه به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 96 با عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و اینکه صنایع دستی یکی از مصادیق قطعی اقتصاد مقاومتی است، بحث احداث نمایشگاه صنایع دستی استان را در دستور کار قرار دادیم.

 
جلیل بالایی صنایع دستی را دارای خصلت های درون زا، برون نگر و مردمی بودن دانست.

 
وی با بیان اینکه صنعتگران ما به جد با مشکل بازاریابی و فروش محصولات خودشان مواجه هستند، گفت: در این راستا یکی از سیاست های قطعی ما برپایی نمایشگاه های موقت، دائمی، استانی و ملی است.

  
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به کلنگ زنی بازارچه دائمی صنایع دستی استان در جنب نمایشگاه بین المللی کرمانشاه(انتهای پارک شاهد)، زمان به بهره برداری رسیدن این بازارچه را تا سه ماه آینده اعلام کرد.

 
بالایی گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی کرمانشاه با مساحت 540 متر مربع، دارای 18 غرفه و کارگاه، به صورت همزمان و ورک شاپ به تولید، نمایش و فروش صنایع دستی استان خواهد پرداخت.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.