شن بازی در بلند ترین تپه های شنی ریگان با غروب افتاف در شهرستان ریگان هیجانی به یاد ماندنی در پی دارد به طوری که این امر بر تعداد شن نوردان افزوده است.

هیجان شن بازی در دل کویربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،فرماندار ریگان گفت: با احداث خانه بوم گردی در ریگان بر تعداد مسافران وگردشگران از تپه های شنی ریگان افزوده شده است .
 
امین باقری افزود: در بلند ترین تپه های شنی ریگان ورزش های مفرحی برگزار می شود که شن بازی از هیجان خاصی در این شهرستان بر خوردار می باشد .
 
وی اظهار کرد: این ورزش همزمان با غروب افتاب در بلند ترین تپه های شنی ایران که در روستای علی اباد پشت ریگ قرار دارند انجام میشود .
 
فرماندار ریگان گفت: به زودی یکی از سرمایه گذاران در بلند ترین تپه های شنی ایران سرمایه گذاری خواهد نمود .
 
باقری تصریح کرد: بلند ترین تپه های شنی ایران با ارتفاع 100متر ووسعت 30گیلومترمربع در 12کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارند که دسترسی به انها اسان می باشد .
 
وی خاطرنشان کرد: ریگان به عنوان پایتخت تپه های شنی ایران در کشور شناخته شده است.
 
شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای شرقی استان کرمان می باشد که دارای جاذبه های منحصر به فرد می باشد.
 
شهرستان ریگان که این روزها به عنوان شهر بلند ترین تپه های شنی ایران معرفی شده است تپه های شنی ان در هوای گرم بهاری شاهد ریگ نوردان می باشد .
 
یکی از ورزش هایی که هیجانی به یاد ماندنی درتپه های شنی ریگان ایجاد می نمایدشن بازی می باشد به طوری که شنها به اسمان پرتاب ودوباره به سطح شنهای روان برمی گردد.
 
این ورزش در پایان غروب همزمان با غروب افتاب که از کنار تپه های شنی ریگان انجام میشود شنها زرات معلق انها همزمان با نور خورشید رنگ طلایی به خود میگیرند .
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار