بدون شك دردسر هاى نقل و انتقالاتى استقلال مى تواند مانع حضور يك ستاره در اين تيم شود.

ستاره ،از حضور در استقلال منصرف شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به محروميت استقلال در نقل و انتقالات در نهايت روزبه چشمی نتوانست براى آبى ها به ميدان برود و با توجه به اين مسأله می‌توان او را یكی از بدشانس‌ترین بازیكنان سال‌های اخیر فوتبال ایران نام برد. 

این بازیكن پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش درصدد بود تا از نیم‌فصل لیگ برتر شانزدهم به بازی‌های استقلال برگردد كه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال از سوی فیفا، این مهم برایش ممكن نشد.
 
در هر صورت شرايط به گونه اى پيش رفت كه وى به جای انتخاب و حضور قرضی در یك تیم دیگر لیگ برتری، ترجيح داد بيرون بنشيند و منتظر حضور در استقلال شود و حتى اين بازيكن در این مدت با استقلال تمرین كرد تا بتواند دوباره در جمع آبى ها حضور پيدا كند. 

با اين وجود هر بار اعلام مى شود كه استقلال در جذب بازيكن مشكل دارد و يا اينكه ثبت قرارداد اين بازيكن با استقلال ثبت نشده و او بازيكن آزاد است و مطرح شدن چنين مسائلى بدون شك مى تواند چشمى را از حضور در استقلال منصرف كند. 

از طرفى بهتر است بدانيم دورى بيش از حد چشمى از فوتبال مى تواند به ضرر او باشد و بايد منتظر ماند و ديد چشمى باز هم به ماندن در این تیم ادامه می دهد یا نه؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار