عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عناد دشمنان آشکار است دولت و کاندیداهای انتخاباتی باید از اظهاراتی که موجب تضعیف نظام و امیدوار شدن دشمنان می شود پرهیز کنند.

استحکام نظام اسلامی اولویتمان باشد/دولتها نباید دلشان را به چراغ سبز دشمنان خوش کنند"حجت الاسلام حسین ابراهیمی" عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان مبنی بر اینکه "دشمن، دشمن است و این دولت و آن دولت ندارد"، اظهار داشت: دشمنان همچون مار دور کشورمان حلقه زده اند و تمام تلاششان را در جهت اعمال سلیقه و نفوذ در جمهوری اسلامی بکار گرفته اند.
 
وی ادامه داد: عناد دشمنان آشکار است دولت و کاندیداهای انتخاباتی باید از اظهاراتی که موجب تضعیف نظام و امیدوار شدن دشمنان می شود پرهیز کنند.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: دولت و کاندیداهای انتخابات نظام را به منافع شخصی خود ترجیح ندهند و به فکر حفظ اصل نظام اسلامی باشند چرا که مقام های دنیوی زودگذراند.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه باید استحکام نظام اسلامی اولویت همگان باشد، تاکید کرد: دولتهای ما نباید دلشان را به چراغ سبز دشمنان خوش کنند همانگونه که رهبری فرمودند دشمن، دشمن است و این دولت و آن دولت ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار