دفاع رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تغییر قانون نظام بهداشت و درمان

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر از طرح جایگزینی نظام بهداشت و درمان این کشور توسط ترامپ دفاع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتدپرس، «پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه بار دیگر تصریح کرد طرح جایگزینی قانون نظام بهداشت و درمان باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا، پوشش درمانی مناسب را برای بیمارانی که از مدتها پیش در وضعیت نامناسب سلامتی به سر می بردند، فراهم می کند.

رایان در این باره گفت: این اقدام مجلس نمایندگان، به ایالت های مختلف آمریکا انعطاف پذیری لازم را خواهد داد تا ابزارهای مناسب برای پوشش بیمارانی را که در وضعیت حاد به سر می برند فراهم کند و بدین ترتیب، هیچ فرد بیماری در آمریکا از پوشش بیمه بی بهره نخواهد بود.

رایان تصریح کرد این طرح مجلس نمایندگان آمریکا، بودجه کافی برای پوشش بیماران دارای خطرپذیری های بالا را تامین خواهد کرد و احتمالا سنا تغییراتی را در این طرح ایجاد خواهد کرد.

اعلام این موضوع در حالی است که «سوزان کالینز» سناتور جمهوریخواه ایالت «مین» در این باره اعلام کرد وی اطمینان چندانی ندارد که این طرح مجلس نمایندگان، از لحاظ مالی به نفع بیماران خواهد بود. وی افزود تمهیدات لازم برای پوشش بیماران دارای خطرپذیری بالا تنها زمانی مفید خواهد بود که منبع تامین مالی آن دقیقا مشخص باشد.

تحلیلگران حوزه بهداشت و درمان نیز در این باره اعلام کردند مبلغ هشت میلیارد دلاری که مجلس نمایندگان قرار است طی مدت پنج سال برای پوشش بیماران دارای خطرپذیری بالا تامین کند، کافی نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار