فرماندار هندیجان از کشف 40 کیلوگرم ماده مخدر حشیش توسط ماموران یگان امداد این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری خبر داد.

بار حشیش در محور دیلم-هندیجان جا ماندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کورش مودت، فرماندار هندیجان با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان هندیجان با هماهنگی مقام قضایی اقدام به کنترل خودروهای ورودی به شهرستان در محور دیلم به هندیجان نمودند.

وی افزود: 1 دستگاه خودروی سواری سمند پس از رویت ماموران به دستور ایست توجه نکرده که بلافاصله با کشیده شدن راه بند فلزی توسط قراول و پنچر شدن خودرو اقدام به فرار نمود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هندیجان بیان داشت: راننده خودرو با توجه به تاریکی شب سعی در پنهان کردن خودرو داشت که با پیگیری و هوشیاری ماموران، خودروی مورد نظر در 2 کیلومتری پارک بوستان کشف و در بازرسی از قسمت چرخ زاپاس و در صندوق عقب آن مقدار 40 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد.

مودت با تقدیر و تشکر از ماموران انتظامی هندیجان اظهار کرد: جاده دیلم به هندیجان از گلوگاه های ورودی استان خوزستان و یکی ازمسیرهای پرتردد و مورد سوئ استفاده قاچاقچیان مواد مخدر برای عبور از این شهرستان قرار می گیرد که این محموله ها با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی کشف می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.