حضور نمایندگان دوچرخه سواری ایران در تور آذربایجان و شرکت در مسابقاتی که رژیم صهیونیستی در آن حضور دارد با جریمه سنگین روبرو خواهد شد.

دوچرخه سواران هم رکاب با نمایندگان صهیونیست زیر ذره بین فدراسیونخسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: انتخابات رئیس فدراسیون آسیا سال گذشته برگزار شد و توانستیم در ان جلسه با کسب آرای خوبی عضو هیات رئیسه فدراسیون آسیا شویم.روز گذشته(شنبه) جلسه ای فوق العاده در امارات برگزار شد و با رایزنی و ارتباطی که در بخش جاده داشتم کرسی ریاست کمیته جاده را برای کشورمان کسب کنیم،کمیته جاده یکی از کمیته‌های فعال در فدراسیون جهانی دوچرخه سواری است.
 
وی افزود: برای نخستین بار است که کشورمان در کمیته جاده توانست کرسی را کسب کند. با کسب این کرسی ایران 2 رای در فدراسیون جهانی دارد،یکی بنده و دیگری خالقی، عضو علی البدل هیات رئیسه آسیا که در صورت قطعی شدن حضورش می‌توانیم در انتخاب رئیس فدراسیون جهانی نقش بسزایی داشته باشیم.
 
قمری تصریح کرد: بعد از بدست آوردن این کرسی،رئیس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری از کشورمان برای بازدید از مقر این فدراسیون در سوئیس دعوت کرد.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای کسب کرسی جهانی نیز داریم که سعی می کنیم با ارتباط و رایزنی های خوبی در آینده به صورت گام به گام بدست آرویم.
 
وی گفت: پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی تریال آسیا در جلسه فوق العاده روز گذشته ارائه دادیم و چند کشور از جمله ژاپن ، کره و ... اعلام آمادگی کردند و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم.
 
 قمری در خصوص حضور تیم شهرداری تبریز در تور جمهوری آذربایجان و حاشیه های این مسابقات((حضور نماینده رژیم صهیونیستی)) تصریح کرد: این مسابقات با حضور 170 ورزشکار برگزار شده است و دوچرخه سواری برخلاف سایر رشته ها مانند جودو،کاراته و... مبارزه ای رو در رو ندارد و ورزشکاران کشورمان با نماینده رژیم صهیونیستی در یک گروه قرار نداشتند. البته بنده چند روزی داخل کشور نبودم و مسئولان تیم شهرداری تبریز تصمیم گرفته بودند در این مسابقات شرکت کنند و این موضوع دیر به ما اعلام شد و مسئولان این تیم با صلاح دید خود در مشابقات شرکت کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: دوچرخه سواران تیم شهرداری قبل از آغاز مسابقات نمی دانستند که ممکن است با نماینده رژیم صهیونیستی در یک خط قرار بگیرند و بعد از اینکه احساس کردند که احتمال دارد این اتفاق انجام شود براساس مصالح کشور از مسابقات کنار کشیدند.در هر شرایطی باید مصالح کشورمان رعایت شود.
 
خسرو قمری در پایان تصریح کرد: برنامه ریزی خوبی برای مبارزه با دوپینگ انجام داده ایم و در بازه های زمانی مختلف برای مربیان و ورزشکاران کلاس های آموزشی در این زمینه تشکیل می دهیم.در سال گذشته توانستیم 90 درصد مسابقات را رصد و پرونده سلامت برای تمامی ورزشکاران تهیه کنیم و کمترین میزان دویینگ را داشتیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار