تامین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری اولویت نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا گفت : تامین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری اولویت نیروی انتظامی در شعاع 150 کیلومتری منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران است .
سردار علیرضا جهانگیری جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا در مراسم جشن سردوشی سربازان مرکز آموزش قدر شهرستان جلفا با بیان اینکه امنیت از ملزومات یک منطقه برای توسعه و آبادانی است گفت : تاثیرگذاری منطقه آزاد ارس در آذربایجان شرقی قابل تامل است که در این راستا تامین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری اولویت نیروی انتظامی در شعاع 150 کیلومتری این منطقه است .
وی افزود : وجود مرکز آموزشی قدر در این زمینه بعنوان یک فرصت پشتیبانی و آموزشی بسیار مغتنم است و نیروی انتظامی با نهایت توجه برای نایل شدن به اهداف پیش بینی شده از این فرصت ها استفاده میکند.
جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان آموزش‌هایی که سربازان در دوره‌های آموزشی فرار می‌گیرند، تصنعی و نمایشی نیست گفت : در راستای تامین نظم و امنیت کشور است مهارت‌افزایی سربازان نیروی انتظامی از اولویت‌های ناجا به شمار می‌آید.
جهانگیری، تامین امنیت را مهمترین هدف پلیس دانست و گفت: بدون شک توانمندی بالای نیروی انتظامی کشور را به یک جزیره امن در منطقه تبدیل کرده است.
وی با قدر دانی از تلاش های مسئولان و دست اندرکاران مرکز آموزش قدر شهرستان جلفا، خطاب به سربازان حاضر در مراسم جشن سردوشی، گفت: باید از این فرصت ها استفاده کنید و این آموزش ها را در تمام مراحل زندگی خود به کار گیرید، همچنین با دلگرمی و ارتباط صمیمانه با یکدیگر در تامین امنیت کشور تلاش کنید.
مراسم پایان دوره آموزشی و تحلیف 590 نفر از سربازان پادگان آموزشی قدر ناجا صبح امروز با حضور سردار علیرضا جهانگیری جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا، فرمانده آموزشی مرکز ولیعصر تبریز ، فرماندهان نظامی و انتظامی یگان های نمونه مستقردر شهرستان جلفا ، مسئولان منطقه آزاد ارس و شهرستان و خانواده های شهدا و سربازان آموزشی برگزارشد.
در این مراسم که با ادای احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین اعطای نمادین سردوشی به نماینده سربازان آموزشی همراه بود از سربازان برگزیده و فرماندهان نمونه تجلیل شد.
در پایان این مراسم یگان ها از جلوی جایگاه و تمثال بنیان گذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.
پادگان آموزشی در سال 1369 برای آموزش و تربیت نیروی انسانی ناجا در شهر هادیشهر احداث شده است و تاکنون 200 دوره آموزشی در این پادگان به اجرا درآمده است.
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.