سنندج؛

معرفی نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بانه

نفرات برتر چهلیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور 200 شرکت کننده در مسجد النبی بانه برگزار شد، معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛این مسابقات که در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در مسجد النبی بانه برگزار شد120 نفر از شرکت کنندگان برادرو80 نفر خانم با هم به رقابت پرداختند

در رشته قرائت یحیی خیاطیان، فرزاد نکونام و هوشیار کمالی به عنوان نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم بانه معرفی شدند.
در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم به ترتیب محسن گوهری، هیوا وفایی و ناصح عبدالهی و در رشته 10 جزء اسامه رحمان زاده، ذکریا عبدالهی و عبد الرحمان صدیقی و در رشته پنج جزء ابراهیم دهواری، محسن ریحانی و سلیمان سید محمدی به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.
یادگار کتابی، کامران کهریزی و عبدالرحمان صدیقی نفرات برتر رشته ترتیل و بهمن بهرامی و حکیم فهمیده به عنوان نفرات برتر رشته اذان معرفی شدند.
نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات قرآن کریم خانم ها به ترتیب در رشته قرائت شهین عبدالهی، سمیه خوشدل، در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم ژیلا یاری، در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم حمیرا علوی، سمیه احمدی و شیوا خداجو و در رشته ترتیل مریم محمودی، فرشته حمیدی و فرید سعیدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
نفرات برتر این مسابقات در هر رشته به مسابقات استانی که در مرداد امسال برگزار می شود، راه پیدا کردند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.