سرمربی تیم گلبال خوزستان از قهرمانی تیم گلبال استان بدر لیگ دسته یک گلبال کشور و صعود به لیگ برتر خبر داد.

صعود تیم گلبال خوزستان به لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عباس طرفی، سرمربی تیم گلبال خوزستان بیان داشت: این رقابت‌ها 11 تا 15 اردیبهشت‌ماه با حضور 7 تیم به میزبانی رامسر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی این مسابقات موفق شدیم تیم‌های قم، گیلان و خراسان را از پیش‌رو برداریم، در نیمه‌نهایی مجددا به مصاف تیم قم رفتیم و با شکست این تیم، وارد مرحله فینال شدیم، در فینال نیز خراسان مجددا حریف‌مان شد که با برتری برابر این تیم، عنوان قهرمانی لیگ دسته یک کشور را به دست آوردیم و موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم.

طرفی اظهار داشت: تیم خوزستان بیش از 9 دوره قهرمانی را در کارنامه خود دارد ولی سال گذشته با توجه به این‌که نتوانستیم یکی از ورزشکاران‌‌مان را داشته باشیم، به لیگ یک کشور سقوط کردیم اما امسال با تیمی کامل و آماده در مسابقات حضور پیدا کردیم و توانستیم به قهرمانی برسیم و مجددا به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم گلبال خوزستان با بیان این‌که مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و تیم‌های خوبی در آن حضور داشتند، خاطرنشان‌کرد: در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار