به مناسبت گرامیداشت هفته معلّم ورک شاپ نقاشی در عباس آباد بهشهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اعلام کرد، به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلّم، ورک شاپ نقاشی با عنوان سپاس معلّم با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بهشهر در مجموعه تاریخی و تفریحی عباس آباد بهشهر برگزار شد .

فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و همچنین هفته گرامیداشت تجلیل از مقام معلّم در این ورک شاپ از اساتید و مربیان هنر تجلیل و تقدیر کرد .

در متن تقدیر از این اساتید چنین آمده است :

استاد و معلم گرانقدر ؛

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم.

از تلاش های ارزشمند شما در عرصه فرهنگ و هنر بویژه برگزاری ورک شاپ نقاشی« سپاس معلّم » صمیمانه تقدیر می گردد.

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.