خیرین فارس در جشن نیکوکاری مشارکت 96 درصدی داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اشاره به کمک 141 میلیارد ریالی شهروندان در پارسال گفت: از این مقدار 19 میلیارد ریال به صورت نقدی و 122 میلیارد ریال آن کمک غیر نقدی بوده است.

 
وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه در آستانه سال نو دانست.
 
بذر افشان بیان کرد: این کمک ها به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی انجام و در پایگاه های کمیته امداد در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه یا مدارس کم برخوردارتر توزیع شده که 96 درصد رشد داشته است.
 
 بذر افشان با اشاره به کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال 94 تصریح کرد: مشارکت مردم در جشن نیکوکاری سال 94 بیش از 71 میلیارد ریال برآورد شده  که این کمک ها در جشن نیکوکاری پارسال 141 میلیارد و 650 میلیون  ریال بوده است.
 
وی ادامه داد: دیدار چهره به چهره با خیرین، تبلیغات، مشارکت سازمان آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، صدا و سیما و بسیج مستضعفان نقش تاثیرگذاری در افزایش مشارکت مردم در جشن نیکوکاری پارسال در استان داشته است.
 
بذرافشان اظهار کرد: دانش آموزان 3 هزار و 786 مدرسه، در جشن نیکوکاری پارسال 75 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
 
وی اضافه کرد: بیشترین کمک های مردمی در جشن نیکوکاری به ترتیب در شهرستان های شیراز در  مناطق 3 و 5، سپیدان، مرودشت و فسا جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ن


 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.