مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: از روزی که اکبر میثاقیان جایگزین خداداد عزیزی در تیم ما شد ایمان داشتم که او می تواند تیممان را در لیگ برتر نگه دارد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورد ماندن تیم سیاه جامگان در لیگ برتر اظهار داشت:خوشبختانه بازی خوب و پرفشاری را از هر دو تیم در این مسابقه شاهد بودیم و خوشحالم که بازیکنان توانستند ثمره تلاش میثاقیان را به بار بنشانند سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه دارند.
 
وی افزود:هنوز هم باورش برایم سخت است که تیممان در لیگ برتر ماند.از روزی که اکبر میثاقیان جایگزین خداداد عزیزی در تیم ما شد ایمان داشتم که او می تواند در هشت بازی پیش رو دست به شگفتی بزند و سیاه جامگان را از منطقه خطر نجات دهد و خدا را شاکرم که او توانست چنین معجزه ای را برای ما رقم بزند.
 
عباسی درمورد اعتراض مسئولان تیم های سایپا و صبا نسبت به حرکت برانکو برای بازی ندادن به بازیکنان اصلی تیمش مقابل سیاه جامگان بیان کرد:از مسئولان تیم سایپا درخواست می کنم نسبت به وقایع اتفاق افتاده سکوت کنند؛ زیرا همگان معطل هستند که در چند دیدار تصمیمات داوری به نفع این تیم رقم خورد و گرنه به جای صبا باید سایپا سقوط می کرد.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان در ادامه اذعان کرد:صبایی ها مطمئنا اگر استقلال خوزستان را شکست می دادند و تیم شان در لیگ می ماند الان چنین تهمت های بی پایه ای را به پرسپولیسی ها نمی زدند،از سه هفته پیش از پایان لیگ مسئولان این تیم به دنبال درست کردن حاشیه برای تیم ما بودند. اگر شاگردان مرفاوی در هفته پایانی مقابل شاگردان پور موسوی پیروز می شدند ما حتی اگر 10 گل هم به پرسپولیس می زدیم بی فایده بود.
 
وی ادامه داد:از طرفی ما در نیمه دوم و زمانی که بازیکنانی مانند طارمی،احمدزاده و کامیابی نیا در زمین حضور داشتند،توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم.جدا از این مسئله در نیمه دوم شاگردان برانکو در چند صحنه می توانستند به تیم ما گل بزنند که لطف خدا و امام رضا(ع) شامل حال ما شد دروازه مان مقابل پرسپولیس بسته ماند.قسمت این بود که تمامی موقعیت های بازیکنان پرسپولیس در محوطه شش قدم  تبدیل به گل نشود به جای ما صبا راهی لیگ یک شود.
 
عباسی در ادامه گفت:من کاری به مسائل داخلی تیم صبا ندارم،فقط این را باید بگویم که پرسپولیس مقابل ما جوانمردانه بازی کرد.اگر تیم ما سقوط می کرد دیگر هواداران پرسپولیسی حاضر در مشهد نمی توانستند برای دیدن بازی تیم محبوب شان به ثامن بیایند و همین شد که تمام استادیوم دوست داشتند تیم ما در لیگ بماند.تیم دوم پرسپولیس هم از قدرت مضاعفی برخوردار است و معتقدم این بازیکنان در سال های آینده می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
و باز هم تکرار می کنم مسئولان صبا به جای پرداختن به حاشیه بهتر است در مورد تیم خودشان اظهار نظر کنند.
 
 مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد:قصد داریم در هفته جاری نشستی را با سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار کنیم و درباره وضعیت تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار