جلسه ساماندهی مجمع خیرین ازدواج و تامین جهیزیه به مناسبت هفته جوان برگزار شد.

جلسه ساماندهی مجمع خیرین ازدواج و تامین جهیزیه در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جلسه ای به منظور ساماندهی مجمع خیرین ازدواج و تامین جهیزیه زوج های جوان نیازمند و بی بضاعت در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رؤسای سایر ادارات و خیرین برگزار شد.

 قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مطالبی را در خصوص اهمیت، شرایط، اهداف و لزوم راه اندازی و مشارکت سازمانهای مردم نهاد و چگونی ساماندهی و ثبت سمن ها در شهرستان بیان نمودند و از پتانسیل بالای این شهرستان در زمینه های خیر خواهانه صحبت کردند.

 معاون فرماندار شهرستان نیز  بر اهمیت تشکیل ستادی جهت ساماندهی و نظام مند نمودن موضوع خیرین ازدواج در شهرستان تاکید کرد و تشکیل جلسات در طول سال را با حضور خیرین، سمن ها و مسئولین ادارات برای این مهم ضروری دانست.

رئیس کمیته امداد نیز ضمن ارائه آماری در خصوص میزان کمک های مالی و تامین جهیزیه زوج های جوان نیازمند توسط این اداره از لزوم ساماندهی این کمک ها در شهرستان سخن گفت و اعلام داشت به علت نبود سیستم متمرکز ممکن است عده ای بتوانند از چندین مرکز یا فرد خیر کمک های متنوع دریافت کنند در حالی که عده ای نیز ممکن است اصلا مساعدتی دریافت نکنند.

در پایان این جلسه نیز مقرر گردید ادارات مربوطه نسبت به شناسایی و معرفی خیرین شهرستان اقدام نمایند، از مسئولین سمن های دارای مجوز فعالیت و همچنین معتمدین شهرستان در جلسات آتی دعوت بعمل آید، ادارات مرتبط سمن های فعال خود را به اداره ورزش و جوانا ن شهرستان معرفی نمایند، همایش ها و جشنواره های سالیانه در این خصوص برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.