انتخابات پرشور، پشتوانه نظام و سدی در برابر توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی و سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان است.


حجت الاسلام علی کارگر افزود: مردم ایران اسلامی باید همانند دوره های گذشته در روز 29 اردیبهشت ماه بسیار حماسی و همراه با بینش و بصیرت در انتخابات شرکت کنند. 

وی ادامه داد: مهمترین موضوع در هر انتخاباتی در کشور اسلامی ما حضور گسترده آحاد مردم ولایی در پای صندوق های اخذ رای و در مرحله دوم رای به افراد شایسته برای خدمت به جامعه است. 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: همه دنیا و استکبار جهانی چشم به انتخابات 29 اردیبهشت ماه در کشور ما دوخته اند بنابراین باید با جدیت و حساسیت به آن عنایت داشت. 

کارگر افزود: مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت و حضور مردم در انتخابات تاکید داشته اند بنابراین باید همه گوش به فرمان معظم له خیلی با نشاط و با آمادگی کامل در این عرصه مهم شرکت کنیم. 

وی افزود: اوضاع منطقه و جهان اسلام بر اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت ماه در کشور افزوده است و کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند با درک وضعیت کنونی گسترده در آن مشارکت می کنند. 

این مسئول گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در کنار انتخابات ریاست جمهوری نیز دارای اهمیت است و باید همگان هر دو را جدی بگیرند و به آن اهمیت قائل شوند. 

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود. 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار