مدیرکل زندان‌های سمنان از حرفه‌آموزی و اشتغال پایدار به‌عنوان مهمترین برنامه‌های این دستگاه برای اصلاح و تربیت زندانیان نام برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان
، عباسعلی عرب مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان در جلسه مشترک مدیران و رؤسای زندان‌های تابعه استان با اشاره نامگذاری سال ۱۳۹۶ به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری، از اشتغال و حرفه‌آموزی به عنوان اولویت اصلی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌های استان در سال جاری یاد کرد.

 

محمودی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای توانمند سازی مددجویان زندانهای استان اظهار کرد: امسال یک‌هزار و 400 نفر از مددجویان، تحت‌پوشش آموش‌های مهارتی قرار خواهند گرفت.

 
 وی محل اجرای این تعهدات را زندان‌های سمنان‌، شاهرود‌، دامغان و گرمسار عنوان و افزود: با همکاری و مشارکت بسیار مطلوب اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان‌، این آموزش‌ها همچون سال‌های گذشته به نحو شایسته‌ای به اجرا درخواهد آمد.
 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه توانمندسازی و بازگشت موفق زندانیان به اجتماع، نوید بخش احیای جامعه است افزود: امیدواریم با تسهیل شرایط آموزش و از استفاده از ظرفیت زندانیان ماهر و استادکار در کارآموزی، مددجویان پس از آزادی بتوانند از فرصت‌های شغلی استفاده کرده و به صورت شرافتمندانه در جامعه مشغول به کار شوند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار