نسل جدید ویلچرها+ فیلم

ویلچر وسیله جدایی ناپذیری زندگی افراد معلول است و هرچه کارآمدتر باشد راحتی زندگی را برای معلولان به ارمغان می آورد.

نسل جدید ویلچرها+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صندلی های چرخدار یا به اصطلاح رایج همان ویلچرها تنها وسائلی هستند که آزادی عمل را برای افراد ناتوان فراهم می کنند، کارهای روزمره برای این گروه خاص شاید بدون وجود این وسیله دشوار و حتی غیر ممکن باشد، عبور و مرور، بالا رفتن از پله ها، نشست و برخواست بر روی تخت و انجام بسیاری دیگر از کارها تنها با همین وسیله برای معلولان امکان پذیر است.

دنیای مهندسی پزشکی نیز با پیشرفت هایی که داشته توانسته به مرور محصولاتی را تولید کنند به نیاز معلولان به افراد دیگر کمتر شده و این گروه بتوانند با قابلیت ها و امکاناتی که برای ویلچرها طراحی می شود بیش از پیش به انجام امور خود بپردازند.

این گروه به دلیل استفاده از ویلچر و محدودیت هایی که دارند دارای یک نماد بین اللملی و نشان استاندارد شناخته شده در تمامی جهان متشکل از یک مربع آبی رنگ که درون آن یک صندلی چرخدار با یک فرد معلول به رنگ سفید است. نشانه ویلچر به عنوان یک استاندارد بین‌المللی با با کد ISO 7001 متعلق به کمیته توانبخشی بین‌المللی (RI) کمیسیون بین‌المللی فناوری و دسترسی (ICTA) است.

این فیلم نسل جدیدی از ویلچر را نمایش می دهد که فرد معلول می تواند با کنترل از راه دور حرکات ویلچر و ارتفاع آن را تنظیم کند، همچنین این ویلچر قابلیت تبدیل شدن به تخت را برا فرد معلول دارد تا فرد به راحتی بتواند با غلطیدن بر روی آن قرار گیرد.

در ادامه فیلم نسل جدید ویلچرها را ببینید.

دانلود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.